Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

marți, 9 septembrie 2014

Mandale și valori: "Pacea și prietenia"


Dragi prieteni,

"A învăța să cunoști, a învăța să faci, a învăța să fii și a învăța să trăiești împreună cu ceilalți - este viziunea noastră." Acest fapt l-am trăit în weekend-ul trecut, 5-7 septembrie 2014.

 Copiii sunt vârful inocenței și al exuberanței care ne conduce spre o puritate unică a aspirațiilor și idealurilor noastre.

Am avut bucuria să participăm la un seminar național Sahaj Marg de dezvoltare spirituală la Cinciș, într-un spațiu plin de serenitate din județul Hunedoara. Tema "Cultivarea Ființei Interioare" a adus multe trăiri care să ne apropie de suflet și de sine. În timp ce adulții erau ocupați cu meditația și workshopuri de introspecție,  Paula și cu mine, ne-am ocupat de  activitatea copiilor.

 Tema aceastei întâlniri a fost "Pacea în lumea mea" și" Prietenul, comoara mea". Îi mulțumesc colegei Paula din Hunedoara pentru colaborare și copiilor Sorin și Cristian din Ploiești, Bianca Theodora din București, Cătălin din Timișoara și Alexandra din București- pentru creativitate, pentru hărnicie, deschidere și iubire!

Copiii absorb încet și subtil valorile și învățăturile transmise de Învățătorul nostru și ne însuflețesc atmosfera cu bucurie, puritate și iubire.

Copiii din Cluj Napoca sunt bineveniți la worshopuri asemănătoare pe teme care cultivă valori spirituale prin joacă, sau de asemeni pot să particip cu diverse activități la aniversările copiilor, pentru a crea împreună cu ei momente memorabile. Cu speranță și bucurie mare, îi încurajez spre activități de evoluție a Sinelui.

Cine nu își dorește o umanitate plină de copii fericiți, echilibrați, creativi, care își exprimă iubirea așa cum pot ei mai bine?

cu bucurie și iubire față de copii,

prof. Daniela



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu