Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

duminică, 26 aprilie 2015

Copiii iubesc fructele, fructele iubesc copiii



Tema săptămânii "Fructele iubesc copiii, copiii iubesc fructelevine să educe copiii despre importanța fructelor si legumelor, ca fiind cea mai importantă în alimentația noastră. 

Într-un mod jucăuș, ne vom mișca și ne vom dezvolta alegeri conștient sănătoase. Copiii sunt rugați să își aducă un fruct - sau o legumă - (și să îl interpreteze). 

 Și iată ce a ieșit...


Dansul Fructelor a fost în deschidere, am făcut "Bolul" cu salata de fructe preferată a fiecăruia wink emoticon Mersul cu nuci pe firul de sârmă, a fost o provocare mai ales cu ochii închiși...am făcut "Clătite" cu fructe, am cântat "La Mulți Ani" Gabrielei de ziua ei și i-am construit "Tort" cu fructe...

Dragi părinți, să ne reamintim de bogăția fructelor ...










Un copil sănătos, un copil fericit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu