Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

vineri, 12 iunie 2015

O experiență de yoga kids în premieră într-o țară nordică

22 mai 2015, Vrads Sande Ashram, Danemarca


Prima oră de yoga kids internațională



"Vii la yoga cu Daniela să pot să merg să meditez?" o întreba în franceză mama pe frumoasa Lila...
"Daaaa...Da, mama rămân" răspunde Lila după ce îi pun coronița pe cap 



și cu care ne-am cunoscut acum prima dată acum 1 minut...



O experiență plină de curiozitate, ca de început. 

În prima zi a seminarului s-au adunat 4 suflețele de copii din Danemarca pe lângă Lila din Franța. 




Ne-am împrietenit făcând cunoștință cu numele 
și am început Povestea Fluturelui prin asane, respirațieși cântecele. 



Ce culoare de fluture ești? Prin ce țări zbori? 


Și mai jos am bucuria să vi-o prezint pe Sylvie, cea care a fost interpretul nostru. La doar 8 anisori a reusit sa traduca din franceza povestită de mine, în daneză, pentru prietenele ei.
 Îți mulțumesc scump îngeraș pentru traducere!



Ce mult le-a plăcut cântecul "Fly like a butterfly...sleep like a butterfly...stretch like a butterfly"...


Noroc că tatăl ei este francez, căsătorit cu mama ei, daneză. 
Și iată Șarpele SSS...


Și prietena lui, Lăcusta...


Și Buburuzele...


Flexibilitate


Strădanie


Din nou, flexibilitate


Covricei cu susan...


Păunul...


Și un zâmbet a lui Lila care mi-a topit iar inima...


Cum poți să faci să circule acest instrument, în liniște și fără să sune?


Cu concentrare...


Cu maaare atenție...


și cu pasiune...


Așa că am râs mult cu aceste fete spontane 


Pline de autenticitate, creativitate, energie a purității și a iubirii


Cărora le mulțumesc mult, din toată inima și din întregul meu suflet pentru că le-am cunoscut. 

Zilele următoare mă salutau cu cel mai mare zâmbet din mii de oameni...

La nivelul cel mai profund, toți suntem una!

With lots of Love, Daniela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu